Img6052_corr.jpg


Interieur voor een creatief productiehuis

Toon maakt merken betekenisvol: de missie van brandingbureau Toon. Het nieuwe kantoor moest een creatief productiehuis worden. same-d heeft dit vertaald door een open ruimte te creëren, waarbij de lichte sfeer en de onderlinge communicatie een belangrijke rol spelen.
 


De vergaderkamers, ontvangstruimtes en de werkplekken voor de verschillende teams staan met elkaar in verbinding door de grote vide en hoge glaswanden.
Er is gekozen voor een architectonische sfeer met huiselijke elementen, zoals eigentijdse zitkamers in de entree en werkruimte.   

Vanuit elke ruimte is er zicht op het merk van Toon. Het logo op akoestisch doek van 3 x 3 meter hangt in de vide.
 

Img5931_corr.jpg
Img5993_corr2.jpg
Img6030_corr.jpg
Img5975_corr.jpg


Centraal in de ontvangst-, presentatie- en lunchruimte staat een theatertrap die tevens de doorgang vormt naar de fotostudio. Op de trap kan men op een informele manier zitten tijdens teamoverleg of presentaties. De ruimte onder de trap wordt gebruikt als chill-ruimte. 

Door het combineren van verschillende functies in één ruimte is het een flexibel  functionerend en eigentijdse studio geworden.
 

Tags:
home