Img4822-2_corr_MR.jpg


Zanussi Launch event 2014

Electrolux is een Zweeds bedrijf en 's werelds grootste producent van huishoudelijke apparatuur. Producten worden verkocht onder diverse merknamen, zoals o.a. Zanussi en AEG.

Tijdens een 3 dagen durend event introduceerde Zanussi de nieuwe lijn wasmachines en drogers aan hun dealers. Dit event vond plaats in hun showroom in Alphen aan de Rijn en trok 400 bezoekers.
 Als thema voor de lancering koos same-d drie usp's van de Lindo reeks: - Time, Capacity en Easy to use.
 Om het thema voor de wasmachines en drogers vorm te geven werden T-shirt en ‘lakens' met wasinstructies en pictogrammen gedrukt. Door ze op te hangen ontstond een decoratief beeld.

Img4919-2_corr_MR.jpg


Diverse pictogrammen van wasinstructies zijn op T-shirt en ‘lakens' gedrukt.
De huiskleuren van Zanussi zijn daarbij leidend geweest.
 

T-shirts-lakens2.jpg
T-shirts-lakens_corr.jpg
Img4907-2_corr_MR.jpg


De wanden achter de spreektafels werden bekleed met de Tumblr tips van Zanussi. Het merk Zanussi positioneert zich als een merk dat ontzorgt zodat de gebruiker van de apparatuur meer kan genieten van het leven. De tips in ‘de real life' campagne onderstrepen dit beeld.
 



Taste of Amsterdam

De 'Taste of Amsterdam' is een culinair zomerfestival waar Nederlandse en internationale chef-koks zichzelf presenteren. Met o.a. toprestaurants, topchefs, theaters, proeverijen, workshops, bijzondere producenten en muziek.

Ook het merk AEG presenteerde zich.
De locatie voor dit event is het Amstelpark.

 

_DSC1889.jpg
_DSC1901.jpg
_DSC1930.jpg
_DSC1908.jpg
_DSC1910.jpg


De opdracht was om een opvallend, hip en Taste-waardig ontwerp te maken voor de presentatie van AEG. In de stand moest ruimte zijn voor een buffet voor de chefs, een bar, voldoende zitplaatsen en een VIP lounge. 
 
De stand is opgebouwd uit steigermateriaal en pallets met een extra VIP-verdieping waar de relaties van AEG werden ontvangen.